Pravidelný servis vozidel Praha
Úvod > Co děláme >

Pravidelný servis vozidel

pravidelny-servis

Proč provádět pravidelnou údržbu?

Šetří vám čas i peněženku.
Porucha jedné drobné a zdánlivě nepodstatné součástky v malé hodnotě může způsobit poruchu nákladnější součástky či celého systému. Právě proto je pravidelná údržba velmi důležitá.
 

Jednáme vždy transparentně, potřebné úkony Vám srozumitelně vysvětlíme a naceníme. Konečné rozhodnutí je ale vždy na vás.

Pravidelné servisní prohlídky (záručního i pozáručního servisu) provádíme během jednoho pracovního dne.  Záruční servisní prohlídka v našem autoservisu je plnohodnotným servisním úkonem úplně stejně jako v případě návštěvy autorizovaného servisu. Po absolvování servisních úkonů Vám bude potvrzena záruka do servisní knížky (papírové, či elektronické)

 

Připravíme vaše vozidlo na letní i zimní sezónu, aby váš vůz dobře zvládal teplotní rozdíly i silniční podmínky. 

 

Nenechte se omezovat servisy značek, o váš vůz v záruce i prodloužené záruce se postaráme díky tzv. Blokové výjimce.

 
Bloková výjimka, legislativní úprava Evropské komise č. 461-2010, říká:

  • Týká se mimo jiné i možnosti servisu a údržby nových vozidel v záruce v nezávislých autoservisech; zároveň jasně definuje, že záruční doba nesmí být vázána na opravy a prohlídky v značkových autoservisech a použití originálních náhradních dílů.
  • Vozidlo v době platnosti záruky nemusí být servisováno jen v autorizovaném servisu (kromě výměny a opravy dílů s výrobní vadou a smluvních závazků).
  • Výrobce nesmí odmítnout uznat záruku v případě, že zákazník nechal pravidelně servisovat svůj vůz v nezávislém servisu při dodržení všech výrobcem určených servisních podmínek a použití originálních nebo kvalitativně rovnocenných dílů. Tuto podmínku servisy sítě Bosch Car Service splňují.
  • Se svým novým vozem můžete jezdit do ověřeného a spolehlivého nezávislého servisu, pro který se rozhodnete a který je schopen takovou opravu a servis kvalitně provést.
  • Každý poskytovatel služby, tedy i autoservis, je odpovědný za svou práci a nese odpovědnost za její kvalitu.
  • Všechny servisní úkony musí být důkladně zdokumentovány, poskytovatel oprav vozidel musí poskytnout písemné doklady o všech provedených úkonech, zápis do servisní knížky a seznam montovaných dílů.

Přečtěte si z nezávislého zdroje:
iDnes o Blokové výjimce

Novinky.cz o Blokové výjimce

 

Potřebujete pomoct nebo poradit? KONTAKTUJTE NÁS

NAŠI ZÁKAZNÍCI

zivot_detem legrand sbd
Abychom Vám mohli nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte.